Editorial: Die Praxis der Lehrer*innenbildung. Ansätze – Erträge – Perspektiven

2019 | journal article; editorial contribution (editorial, introduction, epilogue). A publication with affiliation to the University of Göttingen.

Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history

Cite this publication

​Editorial: ​Die Praxis der Lehrer*innenbildung. Ansätze – Erträge – Perspektiven​
Herzmann, P.; Kunze, K. ; Proske, M. & Rabenstein, K. ​ (2019) 
Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung8 pp. 3​-23​.​

Documents & Media

License

GRO License GRO License

Details

Authors
Herzmann, Petra; Kunze, Katharina ; Proske, Matthias; Rabenstein, Kerstin 
Issue Date
2019
Journal
Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung 
Organization
Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Erziehungswissenschaft ; Arbeitsbereich Schulpädagogik / Empirische Unterrichtsforschung und Schulentwicklung 

Reference

Citations