Transformationen von Schule, Unterricht und Profession: Erträge praxistheoretischer Forschung

2019 | anthology. A publication with affiliation to the University of Göttingen.

Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history

Cite this publication

​Transformationen von Schule, Unterricht und Profession: ​Erträge praxistheoretischer Forschung​ ​
Berdelmann, K.; Fritzsche, B.; Rabenstein, K.  & Scholz, J.​ (Eds.) (2019)
Wiesbaden: ​Springer VS. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-21928-4 

Documents & Media

License

GRO License GRO License

Details

Editors
Berdelmann, Kathrin; Fritzsche, Bettina; Rabenstein, Kerstin ; Scholz, Joachim
Issue Date
2019
Publisher
Springer VS
Organization
Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Erziehungswissenschaft ; Arbeitsbereich Schulpädagogik / Empirische Unterrichtsforschung und Schulentwicklung 
ISBN
978-3-658-21927-7
eISBN
978-3-658-21928-4
Language
German

Reference

Citations


Social Media